luni, 24 februarie 2014

Photophobia sau cum te sperie lumina

De un timp am palpitatii si doctorul cardiolog zice ca nu e de la inima.  Simt ca ma i-a cu lesin. Neurologul spune ca totul e ok. Apoi nu pot sa dorm si am o stare de teama continua. Ma dor ochii cand trebuie sa privesc......Si oftalmologul spune ca nu a mai vazut asa vedere buna cum am eu decat rareori. M-au trimis la  psiholog.
I-am povestit psihologului meu ca atunci cand eram mic imi era foarte frica de intuneric.  Iar acum, adult fiind,  ma tem de lumina! Cand vine factura la curent am palpitatii si mi-e teama sa mai las becul deschis, tv in priza si  frigiderul......noroc ca e frig afara.... Diagnosticul a fost clar sufar de teama patologica de lumina - Photophobia.:))
Psihologul mi-a reamintit un citat din Platon care spune asa: ”Putem foarte usor sa iertam un copil care se teme de intuneric, dar adevarata tragedie a vietii este atunci cand omul se teme de lumina”.  O fi vorba tot de photophobie.....?    :))))))   Vorba aia a versului  Rasu Plansu a lui Nichita Stanescu.
Apoi mi-am adus amite ca psihologul  a zis ca solutia e intodeauna langa noi, doar ca trebuie sa stim sa ne repozitionam si sa luam atitudine la problema.  Evrika am gasit rezolvarea......mi-am luat prastie. :)

sursa: google.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu